- 1. Εγκυρότητα:
- Οι παραδόσεις, οι υπηρεσίες και οι προσφορές μας βασίζονται αποκλειστικά σε αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις. Αυτά ισχύουν επίσης για όλες τις μελλοντικές επιχειρηματικές σχέσεις, ακόμη και αν δεν συμφωνηθούν ξανά ρητά. Αυτοί οι όροι θεωρείται ότι έχουν γίνει αποδεκτοί το αργότερο κατά την παραλαβή των αγαθών ή των υπηρεσιών.
- Η αντεπιβεβαίωση του πελάτη και η αναφορά στην επιχείρηση ή τους όρους αγοράς του αντικρούονται με το παρόν.
- Οι αποκλίσεις από αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις ισχύουν μόνο εάν τις επιβεβαιώσουμε εγγράφως.
- 2. Σύναψη προσφοράς και σύμβαση:
- Οι προσφορές μας δεν είναι δεσμευτικές. Σχέδια, τεχνικά έγγραφα και άλλες περιγραφές και δεδομένα υπηρεσιών παραμένουν ιδιοκτησία μας και πρέπει να επιστραφούν κατόπιν αιτήματος. Δεν επιτρέπεται να είναι προσβάσιμα σε τρίτους χωρίς την άδειά μας.
- Η παραγγελία πραγματοποιείται μέσω γραπτής παραγγελίας από τον πελάτη. Το περιεχόμενο του φύλλου διαστάσεων, το οποίο λαμβάνουμε σφραγισμένο ως παραγγελία/παραγγελία, είναι καθοριστικό για το τελικό προϊόν. Οι προσθήκες, οι τροποποιήσεις, οι προφορικές και τηλεφωνικές συμφωνίες απαιτούν γραπτή επιβεβαίωση για να είναι αποτελεσματικές. Οι διαστάσεις, τα βάρη και οι εικόνες είναι μόνο κατά προσέγγιση τιμές και δεν είναι δεσμευτικές για την εκτέλεση, εκτός εάν αυτό επιβεβαιώνεται ρητά. Διατηρούμε το δικαίωμα να κάνουμε αλλαγές σχεδιασμού που εξυπηρετούν την τεχνική πρόοδο. Οι προστατευτικές διατάξεις παρέχονται στο βαθμό που αυτό συμφωνείται στη σύμβαση αγοράς.
- Εάν καταρτιστεί εκτίμηση κόστους για λογαριασμό του πελάτη, τα έξοδα που προκύπτουν για αυτό θα επιστραφούν από τον πελάτη σύμφωνα με τη συμφωνία που έχει συναφθεί ή σύμφωνα με το χρόνο που δαπανήθηκε.
- Οι ειδικές κατασκευές για τον πελάτη που δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για άλλους πελάτες λόγω της ιδιαίτερης εμφάνισής τους θα χρεωθούν στον πελάτη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων ανάπτυξης ακόμα και αν υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς πριν από την παράδοση.
- Η OKIS δεν φέρει ευθύνη για σφάλματα μέτρησης που γίνονται από τους πελάτες της ή τους υπαλλήλους τους. Εάν, λόγω λανθασμένα συμπληρωμένου φύλλου διαστάσεων, δημιουργηθεί μια ενίσχυση που δεν ταιριάζει στον προοριζόμενο τρίτο ή εάν ο τρίτος αρνηθεί να την αποδεχτεί, ο πελάτης εξακολουθεί να είναι υποχρεωμένος να πληρώσει την πλήρη συμφωνηθείσα τιμή. Η τιμή που αναφέρεται στη σχετική προσφορά θεωρείται ότι έχει συμφωνηθεί.
- Τα έξοδα που προκύπτουν ως αποτέλεσμα της διπλής συναρμολόγησης, της αποστολής, της συσκευασίας και της αποσυναρμολόγησης ενός βοηθήματος τοποθέτησης πριν από την ολοκλήρωση, βαρύνουν πλήρως τον πελάτη, εάν, κατά τη γνώμη μας, μπορεί να θεωρηθεί ότι η τοποθέτηση μπορεί να παραλειφθεί. Η OKIS μπορεί να αναλάβει το κόστος της μετατροπής, εάν ήταν λάθος σε αυτήν την αξιολόγηση.
- Εγγύηση επιστροφής χρημάτων: Η επιστροφή του τιμήματος αγοράς είναι δυνατή μόνο εάν το προϊόν επιστραφεί στην OKIS εντός τεσσάρων εβδομάδων (10 εργάσιμες ημέρες ), καθαρό, πλήρες και άθικτο - δηλαδή σε κατάσταση πώλησης. Στην περίπτωση αναπηρικών αμαξιδίων, η αποζημίωση αφορά αποκλειστικά τον μη εξατομικευμένο βασικό εξοπλισμό. Διατηρούμε ρητά το δικαίωμα να παρακρατήσουμε τα έξοδα καθαρισμού/επισκευής. Εξαιρούνται από την επιστροφή χρημάτων τα έξοδα κατασκευής, ταπετσαρίες κατασκευασμένες σύμφωνα με τις απαιτήσεις του πελάτη ή χυτά αμαξώματα και τα καλύμματά τους, καθώς και ειδικές κατασκευές που δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για άλλους πελάτες λόγω της φύσης τους. Αυτά περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων: φορείς για ιατρικές συσκευές, οδηγούς εύκαμπτων σωλήνων και καλωδίων, καλύμματα ήλιου/βροχής, δίσκους προστασίας ακτίνων που δεν μας αρέσουν / αγοράστηκαν ή κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών.
- Προϊόντα επίδειξης: Στέλνουμε πάντα επιδείξεις με τη σημείωση "για μερικές ημέρες για να τα δοκιμάσετε" - αυτό σημαίνει μια περίοδο ΜΕΓΙΣΤΗ 10 εργάσιμες ημέρες (δύο ημερολογιακές εβδομάδες / 14 ημέρες) Οι ημέρες που περιλαμβάνουν την ημέρα συλλογής και την ημέρα ισχύει επαναπαράδοση εάν δεν συμφωνηθεί ρητώς διαφορετικά γραπτώς. Τα προϊόντα επίδειξης που εξαφανίζονται σε τέτοιες περιπτώσεις θα χρεώνονται πλήρως στον πελάτη. Θα χρεωθούν επίσης ζημιές στην ταπετσαρία, την επίστρωση κ.λπ., καθώς και τα μέρη της αρχικής παράδοσης που δεν επιστράφηκαν (λαβές ώθησης, ταπετσαρίες, τροχοί κ.λπ.). Οι βάσεις υπολογισμού είναι η ηλικία και η κατάσταση του demo καθώς και η προσπάθεια αποκατάστασης της κατάστασης κατά την αποστολή του από την OKIS. Εάν λάβετε κατεστραμμένα προϊόντα επίδειξης από εμάς, τεκμηριώστε τη ζημιά με μια φωτογραφία αμέσως μετά την αποσυσκευασία και ενημερώστε μας σχετικά με αυτό γραπτώς μέσω email στη διεύθυνση info@okis.gr. Διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε χρέωση ενοικίασης 5 € ανά ημέρα, εάν οι επιδείξεις επιστραφούν πολύ αργά.
Για το δικό σας συμφέρον, συνιστούμε ανεπιφύλακτα να μας στείλετε όλα τα αγαθά πίσω με ασφάλεια! Ορισμένοι μεταφορείς πληρώνουν μόνο λίγα €/kg ακόμη και σε περίπτωση συνολικών απωλειών που προκαλούνται από προφανή αμέλεια. Αυτό ισχύει επίσης σε ορισμένες περιπτώσεις εάν η αποστολή λέγεται ότι είναι ασφαλισμένη. Πριν την αποστολή, διευκρινίστε γραπτώς με τον μεταφορέα σας εάν ένα κατάλληλο ασφαλιστικό ποσό (για προϊόντα επίδειξης ~ 50% της νέας αξίας, για αγαθά πελατών το 75% της νέας αξίας) είναι εγγυημένο για ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού, συμπεριλαμβανομένων των υπεργολάβων.
- 3. βραβεία:
- Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά, όλες οι τιμές είναι σε ΕΥΡΩ εκ του εργοστασίου συμπεριλαμβανομένης της συσκευασίας και της αποστολής, με ασφάλεια μέχρι 3.000,00 ευρώ. Διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε τις τιμές που ισχύουν την ημέρα της παράδοσης. Εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά, η πληρωμή θα γίνει χωρίς κρατήσεις στο γραφείο πληρωμών της okis.
- Μια πληρωμή θεωρείται ότι έχει πραγματοποιηθεί μόνο όταν μπορούμε να διαθέσουμε το ποσό χωρίς κράτηση. Οι επιταγές γίνονται δεκτές μόνο λόγω απόδοσης. Η πληρωμή θεωρείται ότι έχει πραγματοποιηθεί μόνο όταν η επιταγή έχει εξαργυρωθεί και το ποσό είναι στη διάθεσή μας χωρίς κράτηση. Εξαιρούνται οι πληρωμές με συναλλαγματική.
- Ο πελάτης δικαιούται μόνο συμψηφισμό, παρακράτηση και μείωση, ακόμη και αν προβάλλονται ειδοποιήσεις για ελαττώματα ή αντεγκλήσεις, εάν οι ανταγωγές έχουν θεμελιωθεί νομίμως ή είναι αδιαμφισβήτητες. Εάν ο πελάτης είναι έμπορος, η διεκδίκηση του δικαιώματος άρνησης εκτέλεσης ή του δικαιώματος διατήρησης απαιτεί την προηγούμενη γραπτή συγκατάθεσή μας.
- 4. Προμηθευτής:
- Εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά, οι ημερομηνίες ή οι προθεσμίες ολοκλήρωσης που καθορίζονται από εμάς δεν είναι δεσμευτικές. Οι ημερομηνίες που αναφέρονται στις φόρμες παραγγελίας ή στις επιβεβαιώσεις παραγγελιών υποδεικνύουν μόνο την αναμενόμενη ημερομηνία ολοκλήρωσης ή παράδοσης. Η συμφωνία δεσμευτικών ημερομηνιών ή προθεσμιών πρέπει να είναι γραπτή. Εάν δεν τηρηθεί μια δεσμευτική προθεσμία που έχει επιβεβαιωθεί εγγράφως, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να μας ορίσει γραπτώς μια λογική περίοδο χάριτος. Εάν δεν υπάρξει εκπλήρωση εντός της περιόδου χάριτος, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Η παράδοσή μας έγινε έγκαιρα εάν τα αγαθά έχουν φύγει από το εργοστάσιο ή την αποθήκη μας ή, όπως συμφωνήθηκε, από τον υποπρομηθευτή μας πριν από τη λήξη της προθεσμίας.
- Καθυστερήσεις παράδοσης και εξυπηρέτησης λόγω ανωτέρας βίας και λόγω γεγονότων που καθιστούν την παράδοση ή την παραγωγή σημαντικά πιο δύσκολη ή αδύνατη για εμάς - αυτές περιλαμβάνουν ειδικότερα απεργίες, λουκέτο, επίσημες παραγγελίες, κυκλοφοριακές και λειτουργικές διακοπές, ελλείψεις πρώτων υλών και ενέργειας, ακόμη και εάν προκύψουν στους προμηθευτές μας ή στους υποπρομηθευτές τους - δεν φέρουμε ευθύνη για αυτό, ακόμη και στην περίπτωση δεσμευτικά συμφωνημένων ωρών και ημερομηνιών παράδοσης. Μας δίνετε το δικαίωμα να αναβάλουμε την παράδοση ή την υπηρεσία για τη διάρκεια της κωλύματος συν ένα εύλογο χρόνο εκκίνησης ή να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση εν όλω ή εν μέρει λόγω μέρους που δεν έχει ακόμη εκπληρωθεί.
- Δικαιούμαστε να κάνουμε μερικές παραδόσεις ή μερικές υπηρεσίες ανά πάσα στιγμή.
- Ο πελάτης δικαιούται αξιώσεις για καθυστέρηση μόνο εάν η καθυστέρηση οφείλεται σε βαριά αμέλεια για την οποία είμαστε υπεύθυνοι. Ισχύει μέγιστο όριο ζημιάς 5% της τιμολογιακής αξίας των παραδόσεων και των υπηρεσιών που επηρεάζονται από την καθυστέρηση.
- Εάν ο πελάτης δεν αποδεχτεί την παράδοση ακόμη και μετά τη λήξη μιας εύλογης περιόδου χάριτος, δικαιούμαστε, με την επιφύλαξη άλλων αξιώσεων, να απαιτήσουμε ένα κατ` αποκοπή ποσό 25% της αμοιβής για να αντισταθμίσουμε το κόστος μας. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να αποδείξει ότι η ζημιά προκλήθηκε σε μικρότερο βαθμό ή όχι σε αυτόν τον βαθμό.
- 5. Κίνδυνοι μεταφοράς:
- Ο κίνδυνος περνά στον πελάτη κατά την αποδοχή ή την αποστολή μόλις η αποστολή παραδοθεί στο άτομο που εκτελεί τη μεταφορά ή έχει εγκαταλείψει την αποθήκη μας ή τον επαγγελματικό μας χώρο με σκοπό την αποστολή. Εάν η αποστολή καταστεί αδύνατη χωρίς δική μας υπαιτιότητα, ο κίνδυνος περνά στον πελάτη με την ειδοποίηση της ετοιμότητας για αποστολή.
- Για εγχώριες αποστολές χρεώνεται στον παραλήπτη υψηλότερη ασφάλεια μεταφοράς. Μια ανασφάλιστη αποστολή θα πραγματοποιηθεί μόνο κατόπιν ειδικής γραπτής αίτησης του πελάτη. Οι διεθνείς αποστολές είναι ασφαλισμένες μέχρι τα Ελληνικά σύνορα.
- 6. Εγγύηση:
- Η OKIS είναι υπεύθυνη μόνο για ελαττώματα και παράδοση με τέτοιο τρόπο ώστε να επισκευάζει όλα εκείνα τα εξαρτήματα δωρεάν ή, κατά την κρίση της, να παραδίδει νέα εξαρτήματα που καθίστανται άχρηστα εντός 6 μηνών από τη μεταφορά του κινδύνου ως αποτέλεσμα μιας περίστασης που συνέβη πριν ή πριν από τη μεταφορά του κινδύνου. Η OKIS πρέπει να ενημερωθεί αμέσως εγγράφως για τα ελαττώματα· τα σχετικά μέρη πρέπει να της αποσταλούν κατόπιν αιτήματος. Εάν δεν υπάρξει άμεση ειδοποίηση, τα αγαθά θεωρείται ότι έχουν παραδοθεί και εγκριθεί σε άριστη κατάσταση. Η ζημιά κατά τη μεταφορά μπορεί να επιβεβαιωθεί μόνο εάν μας αναφερθεί εγγράφως και με φωτογραφίες εντός τεσσάρων εργάσιμων ημερών από την παράδοση. Οποιεσδήποτε επισκευές από το OKIS πραγματοποιούνται γενικά στο Βόλο (Ελλάδα), εκτός εάν ρητά συμφωνηθεί διαφορετικά γραπτώς. Τα έξοδα μεταφοράς από τον πελάτη στην OKIS επιβαρύνουν τον πελάτη. Μια χρεώσιμη παραλαβή του προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί από τον μεταφορέα μας, εάν συμφωνηθεί ρητά. Για το σκοπό αυτό, ο πελάτης πρέπει να συσκευάσει το προϊόν σε κατάλληλο δοχείο, κατά προτίμηση στο αρχικό κουτί, ώστε να είναι μεταφερόμενο και ασφαλές. Η αποστολή επιστροφής στον πελάτη πραγματοποιείται από εταιρεία της επιλογής μας με έξοδα της OKIS. Προϋποθέσεις ευθύνης είναι η ελαττωματική κατασκευή, τα κακά υλικά ή η κακή τοποθέτηση. Τα ανταλλακτικά που αντικαταστάθηκαν περιέρχονται στην ιδιοκτησία της OKIS. Η ακατάλληλη λειτουργία, η εσφαλμένη θέση σε λειτουργία από τον πελάτη ή τρίτα μέρη, η φυσική φθορά, η εσφαλμένη ή αμελής συντήρηση, η υπερβολική πίεση και οι ακατάλληλοι τρόποι λειτουργίας αποκλείουν την ευθύνη της ΟΚΙS. Όλα τα φθαρμένα εξαρτήματα εξαιρούνται από την εγγύηση εάν δεν ήταν εμφανώς κατεστραμμένα, ελαττωματικά ή άχρηστα κατά την παράδοση από εμάς. Αυτά περιλαμβάνουν τους τροχούς κατεύθυνσης, τους τροχούς κίνησης και τα ελαστικά τους, καθώς και τις ζάντες , στεφάνες ώθησης και τις επιστρώσεις τους από ανοδειωμένο αλουμίνιο, πολυμερή, καουτσούκ ή σιλικόνη. Από την εγγύηση εξαιρούνται επίσης όλοι οι τύποι επιστρώσεων στο αναπηρικό καροτσάκι, είτε πρόκειται για βαφή πούδρας, υγρή βαφή ή ανοδειωμένο αλουμίνιο, καθώς και ταπετσαρίες και τα καλύμματά τους, ρουλεμάν, σφικτήρες και βάσεις φρένων, εάν διαπιστωθούν ελαττώματα ή ζημιές οφείλονται σε ακατάλληλη χρήση ή φυσιολογική φθορά. Τα ελαττώματα που αναμφίβολα εμφανίζονται παρά την προβλεπόμενη χρήση θα αντιμετωπίζονται ως χειρονομία καλής θέλησης κατόπιν συνεννόησης. Και εδώ, διατηρούμε το δικαίωμα να παραγγείλουμε τα σχετικά ανταλλακτικά για αξιολόγηση πριν τα αντικαταστήσουμε με δικά μας έξοδα.
- Εάν ο πελάτης, ο τελικός πελάτης ή ένα άτομο που ανατέθηκε από αυτόν κάνει ακατάλληλες αλλαγές ή εργασίες επισκευής χωρίς την προηγούμενη συγκατάθεση της OKIS, η ευθύνη αποκλείεται.
- Η OKIS δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για προϊόντα τρίτων. Από αυτή την άποψη, είμαστε υποχρεωμένοι να εκχωρήσουμε στον πελάτη τις αξιώσεις που δικαιούμαστε έναντι των προμηθευτών μας.
- Περαιτέρω αξιώσεις για αποζημίωση κατά της OKIS αποκλείονται, εκτός εάν πρόκειται για ενέργεια εκ προθέσεως ή βαριά αμέλεια. Αυτό ισχύει επίσης για αξιώσεις για αποζημίωση λόγω μη εκτέλεσης - αλλά μόνο στο βαθμό που απαιτείται αποζημίωση για έμμεση ή αποθετική ζημία - εκτός εάν η ευθύνη βασίζεται στη διασφάλιση που αποσκοπεί στην προστασία του πελάτη από τον κίνδυνο τέτοιας ζημίας. Οποιαδήποτε ευθύνη περιορίζεται στη ζημία που μπορεί να προβλεφθεί κατά τη σύναψη της σύμβασης. Οποιαδήποτε αξίωση αποζημίωσης κατά της OKIS λήγει εάν οι χειρισμοί από εμάς ή τους πελάτες τους ή τρίτα μέρη που έχουν ανατεθεί να το κάνουν στα εργαλεία μας, οποιουδήποτε είδους, οδηγήσουν σε υγεία ή υλική ζημιά σε οποιοδήποτε άτομο.
- 7. Διατήρηση τίτλου:
- Διατηρούμε την κυριότητα των παραδοθέντων αγαθών έως ότου διευθετηθούν όλες οι αξιώσεις κατά του πελάτη από την επιχειρηματική σχέση, συμπεριλαμβανομένων μελλοντικών αξιώσεων - ιδίως λόγω εργασιών επισκευής που πραγματοποιήθηκαν, επίσης από συμβάσεις που έχουν συναφθεί την ίδια στιγμή ή αργότερα. Αυτό ισχύει επίσης εάν μεμονωμένες ή όλες οι απαιτήσεις δεν έχουν συμπεριληφθεί σε τρεχούμενο λογαριασμό και το υπόλοιπο έχει αναληφθεί και αναγνωριστεί. Εάν ο πελάτης συμπεριφέρεται κατά παράβαση της σύμβασης, ιδίως σε περίπτωση αθέτησης πληρωμής, έχουμε το δικαίωμα να πάρουμε πίσω τα αγαθά και ο πελάτης υποχρεούται να τα παραδώσει.
- Αναλαμβάνουμε την υποχρέωση να αποδεσμεύσουμε τους τίτλους που δικαιούμαστε, εφόσον η ονομαστική τους αξία υπερβαίνει τις προς εξασφάλιση απαιτήσεις, εφόσον δεν έχουν διακανονιστεί, περισσότερο από 20%.
8 Δικαίωμα καταγγελίας και υπαναχώρησης του προμηθευτή:
Εάν, μετά τη σύναψη της σύμβασης, γίνουν γνωστές περιστάσεις που θέτουν υπό αμφισβήτηση την πιστοληπτική ικανότητα του πελάτη, ιδίως εάν οι επιταγές δεν εξαργυρώνονται ή ο πελάτης έχει σταματήσει να πραγματοποιεί πληρωμές, ο προμηθευτής δικαιούται να καταβάλει ολόκληρο το υπόλοιπο χρέος, ακόμη και αν οι επιταγές έχουν έγινε αποδεκτές. Επιπλέον, ο προμηθευτής δικαιούται να απαιτήσει προκαταβολές ή καταθέσεις ασφαλείας, να παρακρατήσει εκκρεμείς παραδόσεις ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Στην περίπτωση αυτή, ο προμηθευτής δικαιούται επίσης να καταγγείλει τη συμβατική σχέση χωρίς προειδοποίηση. Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή τερματισμού, ο προμηθευτής θα λάβει τη συμφωνημένη αξίωση αμοιβής μείον τα εξοικονομημένα έξοδα.
- 9 Εφαρμοστέο δίκαιο, τόπος δικαιοδοσίας, μερική ακυρότητα:
- Το δίκαιο της Ευρωπαικής ΄Ενωσης ισχύει για αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις και για ολόκληρη τη νομική σχέση μεταξύ εμάς και του πελάτη.
- Εάν ο πελάτης είναι έμπορος ή ιδιώτης κατά την έννοια του Εμπορικού Κώδικα, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου ή ειδικό ταμείο δημοσίου δικαίου, αποκλειστικός τόπος δικαιοδοσίας για όλες τις διαφορές που προκύπτουν άμεσα ή έμμεσα από τη συμβατική σχέση είναι ο Βόλος.
- Εάν μια διάταξη σε αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις ή μια διάταξη στο πλαίσιο άλλων συμφωνιών είναι ή καταστεί άκυρη, αυτό δεν επηρεάζει την εγκυρότητα όλων των άλλων διατάξεων ή συμφωνιών.
OKIS Δεκέμβριος 2022